Графік особистого прийому громадян
16 січня 2021На даний час, з метою запобігання поширенню вірусу COVID-19 особистий прийом громадян призупинено у Східному міжрегіональному управлінні Державної служби України з питань праці до особливого розпорядження.
Однак громадяни, які хочуть звернутись до Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці можуть надіслати свої запити, скарги, заяви та звернення письмово за поштовою адресою: Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф’єва, 82 та за електронною адресою:
dsp@smu.dsp.gov.ua або zvern@smu.dsp.gov.ua
Телефони для довідок:
(0623)52-18-59 (Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф’єва, 82);
(063) 156-91-49 (Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6);
(097)442-02-03(Донецька область, м. Маріуполь, пл. Машинобудівельників,1);
(098) 9232146 (Луганська область, м. Лисичанськ, вул. Малиновського, 1 а).
Інформація щодо попереднього запису на особистий прийом до керівництва Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці
Попередній запис на особистий прийом до керівництва Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці проводиться не пізніше ніж за три робочі дні до дати проведення особистого прийому:
з понеділка по четвер – з 08.30 до 12.00 та з 13.00 до 16.00;
у п’ятницю – з 08.30 до 12.00 та з 13.00 до 15.00.
Запис проводиться за адресою: Донецька область, м. Покровськ, вул. Прокоф’єва, 82 другий поверх, каб. 13
Запис на прийом до керівництва Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці проводиться у разі, якщо порушене громадянином питання залишилося не вирішеним по суті після прийому керівництвом або посадовими особами Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці.
Під час запису на особистий прийом у громадянина або його законного представника з’ясовуються:
- прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, контактний номер телефону (за наявності).
- запитується документ, що підтверджує повноваження на представлення інтересів громадянина.
- з’ясовується зміст питання, що потребує вирішення, чи звертався громадянин з цього питання раніше і куди, чи приймалися рішення за зверненням з цього питання, з’ясовуються реквізити документів, якими надавались відповіді на звернення, тощо.
У разі якщо громадянин або представник інтересів громадянина відмовляє у наданні інформації про себе та про зміст порушеного питання, за яким можливо визначити наявність функціональних повноважень у Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці на його розгляд, запис визнається таким, що не відбувся за ініціативою заявника.
Громадянам під час запису на прийом повідомляють про дату, години і місце прийому, необхідність наявності при собі документів, що посвідчують особу, або надають обґрунтовані роз’яснення щодо причин відмови в записі на особистий прийом.